x
Rate this post

در سال‌های نه چندان دور، هنوز پای اینترنت به خانه‌های ایرانی باز نشده بود. با بسترسازی و ورود اینترنت، ابتدا به آن فقط به عنوان یک وسیله‌ی تفریحی نگاه می‌شد. این جمله به گوش همه آشنا است که “فلانی انگار کار و زندگی نداره و دائم توی اینترنته!”

خرید اینترنتی فرش

اما امروزه، با فراگیر شدن اینترنت، “کار و زندگی” بعضی از طریق همین فن‌آوری تأمین شده است. بحث خرید اینترنتی هم چند سالی است که جا افتاده و البته هنوز راه طولانی برای ادامه در پیش روی آن است. در این بین، مشتریان فرش هم دیگر می‌توانند با خرید اینترنتی فرش ، کف‌پوش مورد علاقه‌ی خود را انتخاب و خریداری کنند. شما با خرید اینترنتی فرش، در پول، زمان و انرژی خود صرفه‌جویی می‌کنید.

نکات مهم برای خرید اینترنتی فرش – فرش ماشینی کاشان

در این میان حتماً قواعد یک خرید اینترنتی را در نظر داشته باشید. علاوه بر آن، نکاتی را هم ویژه‌ی خرید اینترنتی فرش به خاطر بسپارید. برخی از این قوانین و ملاحظات به این شرح است:

در صورتی که به صورت “پرداخت آنلاین” مبلغ خرید را می‌پردازید، کارت بانکی شما باید “رمز دوم” داشته باشد. برای تخصیص این رمز، کافی است یک‌بار به یکی از دستگاه‌های خودپرداز بانک مراجعه کنید.
“رمز دوم” را نیز همانند رمز اول کارت خود، به صورت دوره‌ای تغییر دهید.
حتماً دقت کنید که سایتی که از آن خرید می‌کنید، دارای “نماد اعتماد الکترونیکی” باشد.
با کلیک بر روی “نماد اعتماد الکترونیکی” از جعلی نبودن آن مطمئن شوید. اگر این نماد معتبر باشد، با کلیک بر روی آن به سایت trustseal.enamad.ir منتقل می‌شوید.
علاوه بر جعلی نبودن “نماد اعتماد الکترونیکی”، تاریخ اعتبار آن را نیز بررسی کنید.

خرید اینترنتی فرش – خرید فرش ماشینی

در صورتی که پرداخت آنلاین انجام می‌دهید، مطمئن شوید که در زمان ورود اطلاعات حساب، حتماً به صفحه‌ی بانک وارد شده‌اید. مشاهده شده است که برخی کلاه‌برداران سایبری، در هنگام خرید، صفحه‌ای مشابه صفحه‌ بانک برای قربانیان خود باز می‌کنند و از این طریق اطلاعات کارت آن‌ها را سرقت می‌کنند. اطمینان از صفحه‌ی بانک با بررسی آدرس صفحه در خط آدرس امکان‌پذیر است.
برای خرید اینترنتی فرش، ضمن این که طرح آن را مورد بررسی قرار داده و نقش مورد علاقه‌ی خود را انتخاب می‌کنید، درباره جنس فرش، تراکم و تعداد شانه و ابعاد فرش نیز بررسی‌های لازم را انجام دهید.
برخی از فروشندگان اینترنتی فرش، امکان پرداخت پول به صورت نقدی و در زمان تحویل را هم فراهم آورده‌اند تا برخی دغدغه‌های مشتریان در هنگام خرید اینترنتی فرش –به ویژه کسانی که کمتر با پرداخت آنلاین آشنا هستند- برطرف شود.
قوانین سایت فروشنده را بخوانید و از آن مطلع باشید.منبع کاشان سرا

نکات خرید اینترنتی فرش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code