x
Rate this post

پاریس یکی از بهترین شهرهای فرانسه با آب‌و‌هوایی اقیانوسی است. پایتخت فرانسه به‌طور تقریبی در تمام روزهای سال هوایی با رطوب و دمای پایین دارد. تابستان‌های پاریس پرنور است، اما نه به آن صورت که آزاردهنده باشد. زمستان‌ها زیاد سرد نیست و بیشتر ایام زمستان با برف بسیار کمی می‌بارد، ولی این وضعیت، فضایی رویایی را تداعی می‌کند.

اقامت شهر پاریس

اگر قصد سفر به شهر پاریس و خرید بلیط به پاریس را دارید باید بدانید که بهترین زمانی‌که می‌توانید به پاریس سفر کنید در بین فصل های بهار و پاییز است و شاید بهترین ایرلاین برای داشتن یک سفر رویایی ایرلاین Airfrance باشد. در این روزها، پاریس بهترین آب‌وهوا را دارد و به یکی از زیباترین شهرهای کشور فرانسه بدل می‌شود.

خوشبختانه در سفر به شهر پاریس حداقل از لحاظ اقامت و هتل، نگرانی چندانی وجود ندارد؛ چرا که در این شهر هتل‌های بسیار زیادی در دسته‌ی قیمتی گوناگون وجود دارد؛ بنابراین براساس آنچه انتظار دارید و باتوجه‌به هزینه مورد نظر، می‌توانید هتل دلخواه و مناسب را انتخاب کنید.

از صبح تا شب در خیابان‌ها و جاذبه‌های گردشگری پاریس غرق خواهید بود پس تلاش کنید یک هتل معمولی با هزینه‌ی اقامت کم را در مناطق یک تا ۱۳ این شهر انتخاب کنید تا هزینه‌ی بسیار کمی طی سفر خود به شهر پاریس داشته باشید. باتوجه‌به اینکه در بیشتر هتل‌های پاریس استاندارد هتل‌های اروپایی وجود ندارد به همین خاطر هزینه‌ها هم کاهش پیدا می‌کند. هاستل‌ها نیز به مراتب هزینه‌ی بسیار کمتری را از شما برای اقامت دریافت خواهند کرد.

طاهاگشت

سفر به میلان

میلان از لحاظ آب‌و‌هوایی شهری گرمسیری است و رطوبت هم در این شهر وجود دارد. تابستان‌های میلان گرم و زمستانش نیز نسبتا سرد است و بیشتر شهر را مه فرا می‌گیرد. با وجود سردی هوا، بارش برف در میلان، پدیده‌ای نادر به‌حساب می‌آید. برای سفر به میلان اواسط ماه فروردین تا اواسط خرداد برای فصل بهار و در فصل پاییز بین ماه‌های آبان و آذر بهترین زمان است؛ البته در زمان جشن سال نوی میلادی هم با وجود سردی بسیار هوا، به‌دلیل برنامه‌های ویژه‌ی کریسمس، زمان خوبی برای سفر به میلان خواهد بود. فراموش نکنید که میلان در این زمان از سال بسیار شلوغ است و شما برای خرید بلیط هواپیما میلان باید خیلی زودتر اقدام به خرید کنید.

هزینه اقامت در میلان

زمانی‌که شما تصمیم به سفر به شهرهای گردشگری بزرگ دنیا را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که بی‌شک شرایط مناسبی در آن برقرار است که همه‌ساله افراد زیادی به این شهر مسافرت می‌کنند. شهر میلان در کشور زیبای ایتالیا هم یکی از توریستی‌ترین شهرهای دنیا است و این توانایی را دارید که با توجه میزان هزینه‌ی مورد نظر خود در هتل‌ها، هاستل‌ها و مسافرخانه‌های این شهر نیز اقامت کنید.

طاهاگشت

سفر به شهر بروسکل

در موردی یکی از بهترین شهرهای کشور بلژیک باید گفت که در سفر به بروکسل علاوه‌بر دیدن هنر و معماری جذاب، لذیذترین نوشیدنی‌ها و غذاهای محلی را نیز می‌توانید در رستوران‌های محبوب این شهر امتحان کنید. جاذبه‌های مدرن گردشگری و تاریخی تا حد بسیار زیادی در شهر بروکسل وجود دارد. فضای سبز، پارک‌ها و طبیعت این شهر از بهترین‌ جاذبه‌های بروکسل به‌حساب می‌آید.

اگر قصد سفر به شهر بروکسل را دارید باید بدانید که بهترین زمان برای سفر بین ماه‌های مارس تا مه است که به آن شولدر سیزن گفته می‌شود. در این فصل قیمت هتل‌ها و هاستل‌ها کاهش می‌یابد و توریست‌ها و مسافران کمتری به شهر سفر می‌کنند و جاذبه‌های مهم گردشگری و توریستی  شهر، بسیار کم جمعیت‌تر است

در سال ۲۰۱۹ به کدام شهرهای اروپایی سفر کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code