x
Rate this post

از بهترین تورهای خارجی می توان تور خارجی قبرس، روسیه و تفلیس را نام برد. روسیه با تنوع فرهنگی زیاد یکی از بهترین مکان ها برای سفر بعدی شما می تواند باشد. مسکو پایتخت روسیه با داشتن جاذبه های هیجان انگیزی چون کاخ کرملین، میدان سرخ و صدها جاذبه دیگر منتظر شما می باشد با پارس پالاد همراه باشید و تور روسیه و سفری بی نظیر و به یادماندنی را تجربه کنید. قبرس با داشتن شهرهایی چون لارناکا و لیماسول و صدها آثار تاریخی از دیگر مناطق بی نظیر دنیا می باشد. تور قبرس هزینه بسیار مناسبی دارد و با قیمت خوبی شما می توانید به این کشور زیبا سفر کرده و جانی تازه کنید زیرا این کشور مدیترانه ای آب و هوای بسیار خوبی دارد و همچنین طبیعت بی نظیر و ساحل های فوق العاده دیدنی که باعث می شود هر گردشگری که به این کشور سفر می کند در یک نگاه عاشق این کشور شود.

تفلیس یکی از جذاب ترین و گردش پذیرترین پایتخت های دنیا می باشد. تفلیس پایتخت گرجستان می باشد. گرجستان آثار گردشگری تاریخی و طبیعی فراوانی دارد که واقعا ارزش دیدن  دارند. دریاچه لاک پشت ( turtle lake ) از جاذبه های اصلی شهر تفلیس می باشد که پیشنهاد می کنیم در تور تفلیس از آن بازدید نمایید. این دریاچه زیبا در محله ای به نام واکه قرار دارد. از جمله امکانات این دریاچه می توان به تله کابین اشاره کرد که مورد استقبال توریست ها می باشد. در اطراف این دریاچه امکانات رفاهی کامل وجود دارد از جمله رتوران ها و کافه هایی با غذاهای خوشمزه و لذیذ گرجی که طعم بی نظیری دارند.

 

دریاچه لاک پشت - تور تفلیس

دریاچه لاک پشت – تور تفلیس
 

دریاچه لاک پشت در دامنه کوه مقدس قرار دارد و از رود کورا سرچشمه می گیرد. رود کورا مهترین رود در گرجستان به شمار می آید. عمق این ردیاچه در بیشترین حد به ۲٫۶ متر می رسد. اطراف دریاچه بسیار سرسبز و با طراوت می باشد و برای سفرهای خانوادگی انتخاب مناسبی است. در این دریاچه می توانید شنا کنید، قایق سواری کنید و همچنین آفتاب بگیرید. در اطراف دریاچه کنسرت نیز برگزار می شود و اگر خوش شانس باشید یکی از این کنسرت های محلی را خواهید دید و با موسیقی گرجی نیز آشنای پیدا می کنید. دلیل نام گذرای این دریاچه به نام لاک پشت این است که اگر از بالا به دریاچه نکاه کنید شبیه به یک لاک پشت می باشد. مردم محلی و گرجی به این دریاچه کوستبا می گویند که در زبان گرجی به معنای لاک پشت می باشد. یکی دیگر از مکان های دیدنی تفلیس که در نزدیکی دریاچه قرار دارد، بزرگترین موزه فضای باز دنیا می باشد که می توانید بعد از بازدید از دریاچه از این موزه نیز دیدن نمایید.

 

دریاچه لاک پشت تور تفلیس

دریاچه لاک پشت تور تفلیس
 

گرجستان به عنوان یک کشور اروپایی سهم زیادی در صنعت گردشگری دارد به ویژه در سال های اخیر با برنامه ریزی صحیح در این صنعت توانسته است تور تفلیس را بسیار رونق بخشد و گردشگران زیادی را از تمام دنیا به سوی این کشور جلب کند. با شرکت خدمات مسافرتی پارس پالاد همراه باشید و سفری به یاد ماندنی را برای خود و خانواده خود رقم بزنید.

 

 

دریاچه لاک پشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code