x
Rate this post

قیمت روز میلگرد در بازار تهران گاها در طول هفته و حتی روز دستخوش تغییرات زیادی قرار می گیرد. جهت دریافت قیمت روز میلگرد در تهران می توانید با مراجعه به صفحه قیمت میلگرد از آخرین وضعیت قیمت روز میلگرد تهران با خبر باشید چنانچه نیاز به توضیحات بیشتری در مورد قیمت میلگرد تهران داشتید می توانید با مشاوران بخش فروش میلگرد تماس بگیرید.

قیمت میلگرد در بازار آهن و فولاد ایران به عوامل تعیین کننده ای همچون قیمت مواد اولیه فولاد, نرخ ارز, بازار عرضه و تقاضای محصولات فولادی و همچنین قیمت گذاری آهن آلات در بورس کالای ایران بستگی دارد . بازرگانی آهن  اصفهان به عنوان مرجع قیمت بازار آهن, با تعامل مستقیمی که با تک تک کارخانه های میلگرد ایران دارد؛ قیمت امروز میلگرد تمامی کارخانه ها را به صورت روزانه در وب سایت درج می کند و بدون واسطه فروش میلگرد تمامی کارخانه ها را به صورت مستقیم انجام می دهد.

قیمت میلگرد کارخانه بر اساس عوامل تأثیرگذاری که عنوان شد؛ به صورت روزانه و یا گاهی اوقات به صورت لحظه ای تغییر می کند. و شما می توانید در وب سایت آهن  ، این نوسانات قیمت و تغییرات لحظه ای را به صورت آنلاین در اختیار داشته باشید.

بازرگانی آهن  ، با سابقه ۱۵ ساله در بازار آهن ایران و ارتباط مستقیمی که با تمامی کارخانه های تولیدی میلگرد ایران دارد؛ میلگرد مورد نیاز پروژه های شما را بدون واسطه تأمین می کند. جهت خرید میلگرد به قیمت کارخانه و نیز انتخاب مناسب ترین محصول با توجه به کیفیت مورد نیاز و همچنین فاصله کارخانه ها تا پروژه شما با کارشناسان ما مشورت کنید.

بازرگانی آهن  ، جهت تسهیل در خرید آن دسته از مشتریانی که قصد خرید کمتر از ظرفیت یک تریلی و یا خرید ترکیبی سایزهای مختلف میلگرد از کارخانه های مختلف دارند؛ علاوه بر میلگرد ذوب آهن ، میلگرد سایر کارخانه های ایران را در انبار خود به صورت خرده فروشی و ترکیبی در بخش میلگرد انبار عرضه می کند.

آن دسته از مشتریانی که قصد خرید میلگرد از انبار را دارند؛ در نظر داشته باشند که فروش میلگرد انباری، هم به صورت خرده فروشی و هم عمده فروشی انجام می گیرد. خرده فروشی برای کسانی که نیازی به ظرفیت کامل یک تریلی ندارند و عمده فروشی برای آن دسته از مشتریانی که به علت محدودیت زمانی امکان خرید از کارخانه را ندارند و بارگیری یک تا دو روزه برخی از کارخانه ها منجر به اختلال در پیشرفت پروژه های ایشان خواهد شد.

آخرین و بروزترین قیمت فولاد بازار داخلی یکی از عوامل تعیین کننده بازار آهن و فولاد ایران است و می توان اینگونه گفت که در کنار عوامل تأثیرگذار قیمت ها در بازار آهن، قیمت بروز میلگرد در روند اعلام قیمت دیگر محصولات فولادی نیز تأثیر زیادی دارد.
برای دریافت قیمت امروز میلگرد همچنین می توانید در کانال رسمی آهن  اصفهان در تلگرام عضو شده و هر کجا که هستید از طریق گوشی تلفن همراه و یا نسخه دسکتاپ تلگرام قیمت اعلامی کارخانه های میلگرد را لحظه به لحظه رصد کنید.
بازرگانی آهن ، با توجه به اهمیتی که قیمت میلگرد در روند بازار آهن و ساخت و ساز دارد؛ از ساعات آغازین روز قیمت میلگرد بروز کارخانه ها را به محض اعلام از سوی دفاتر مرکزی کارخانه ها در وب سایت بروزرسانی می کند.

    قیمت روز میلگرد

جهت اطلاع از قیمت روز میلگرد کارخانه ها به جدول قیمت هر کارخانه مراجعه کرده و با توجه به تاریخ بروزرسانی مندرج در بالای هر جدول برای خرید میلگرد آن کارخانه اقدام کنید. ساعت بروزرسانی قیمت میلگرد هر کارخانه با توجه به متفاوت بودن ساعت اعلام از سوی کارخانه ها یکسان نیست و به محض اعلام کارخانه بروزرسانی می شود.

قیمت به روز میلگرد

در بازار آهن ایران با توجه به اهمیت مصرفی میلگرد و نوسانات قابل توجه قیمت آهن آلات در بازه های زمانی کوتاه، قیمت به روز میلگرد نقش مهمی در روند قیمت سایر محصولات فولادی ایفا می کند. همچنین قیمت به روز میلگرد در بازار ساخت و ساز و مسکن هم یکی از عوامل مهم و تعیین کننده در روند معاملات بازار است.

خرید میلگرد از کارخانه

جهت خرید میلگرد از کارخانه به این نکته توجه داشته باشید که بارگیری از درب کارخانه فقط به صورت ظرفیت کامل یک تریلی و یا بیشتر انجام می شود. همچنین امکان ترکیب چند سایز مختلف در یک تریلی نیست و انتخاب دو یا چند سایز میلگرد در یک تریلی بستگی به شرایط بارگیری کارخانه مورد نظر شما دارد. در این خصوص باید قبل از خرید با کارشناسان آهن  مشورت کنید.

خرید میلگرد از انبار

جهت خرید میلگرد از انبار بارگیری کمتر از ظرفیت کامل یک تریلی با هر تناژی که مد نظر شماست امکان پذیر است. همچنین امکان ترکیب دو یا چند سایز مختلف از هر کارخانه ای که مد نظر شماست وجود دارد و در این خصوص محدودیتی در سایز و تناژ میلگرد درخواستی نخواهید داشت.

انواع ورق آهن آنلاین

در لیست زیر قیمت انواع ورق از جمله: قیمت انواع ورق سیاه، قیمت ورق سیاه برشی ابعاد سفارشی، قیمت انواع ورق رنگی، انواع ورق آلیاژی برشی ابعاد سفارشی، انواع ورق صنعتی، انواع تسمه، انواع ورق ضدسایش، انواع ورق ST52، انواع ورق مسی، انواع گریتینگ، انواع چهارپهلو آلیاژی، انواع چهارپهلو، انواع ورق A283، انواع ورق A516، انواع ورق برشی صنعتی آلیاژهای خاص، انواع ورق اسیدسویی، انواع ورق روغنی، انواع ورق گالوانیزه، انواع ورق آجدار، انواع ورق استیل، انواع عرشه فولادی گالوانیزه، انواع ورق برشی ساختمانی و صنعتی، انواع ورق آلوزینک، انواع ساندویچ پانل، انواع ورق پانچ سیاه، انواع ورق پانچ آلیاژی، انواع ورق آلومینیوم آجدار و انواع ورق پانچ روغنی در ضخامت‌ها و سایزهای مختلف از معتبرین برندهای داخلی و خارجی قابل مشاهده است.

راهنمای خرید

پس از استعلام قیمت محصول توسط شما، کارشناسان فروش آهن آنلاین، قیمت و مشخصات محصول، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محصول و سایر جزئیات سفارش را در قالب پيش فاكتور به اطلاع شما می‌رسانند. پس از تایید پرداخت، واحد ترابری و لجستیک آهن آنلاین دستور بارگیری و ارسال بار را دریافت می‌کند؛ و بعد از تاييد قيمت كرايه از سوي مشتري، طبق زمان‌بندی اعلام شده، نسبت به تحویل بار به آدرس و مشخصات دریافتی از مشتری، اقدام می‌کند.

چند نکته در هنگام خرید

– مشخصات و ویژگی‌های هر محصول، اعم از نوع، سایز، حالت، استاندارد، محل بارگیری و تحویل (کارخانه یا بنگاه)، واحد، قیمت هر واحد و هم‌چنین تاریخ و ساعت آخرین به‌روزسانی در لیست قیمت‌ها آورده شده است.

– برای مشاهده نوسانات و«نمودار قیمت محصول»، روی آیکون نمودار مرتبط با هر محصول کلیک کنید.

قیمت ورق سیاه

قیمت ورق سیاه به دلیل تقاضای بالایی که دارد تأثیر مستقیمی بر بازار فولاد می‌گذارد. این تاثیرگذاری به این دلیل است که:

ورق سیاه به دلیل تولید از طریق فرآیند نورد گرم، قیمت پایین‌تری نسبت به انواع مشابه خود دارد. همین موضوع باعث می‌شود ورق سیاه برای تولید دستگاه‌هایی با ابعاد بالا انتخاب مناسبی باشد و تقاضا بالایی در بازار فولاد داشته باشد و قیمت این ورق از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

کارخانه‌های فولاد مبارکه، فولاد اکسین، ورق کاویان، نورد لوله اهواز، گیلان، قطعات و روس مهمترین تولید کنندگان این محصول به حساب می‌آیند و قیمت ورق سیاه تولیدی توسط این کارخانه‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

ورق سیاه به صورت رول و یا شیت‌های برش خورده تولید می‌شود و در اندازه‌های ۶*۱٫۵، ۶*۲، ۱۲*۲، ۲*۱ و ۲٫۵*۱٫۲۵ در بازار موجود است.

این ورق‌ها با ضخامتی بین ۱٫۸ تا ۱۰۰ میلیمتر عرضه می‌شود که پر استفاده‌ترین  آنها را شاید بتوان ورق سیاه ۲ میل دانست.

برای انتخاب ورق سیاه مناسب می‌توانید با شماره ۰۲۱۵۴۷۱۲ تماس حاصل فرمایید و از مشاوره کارشناسان آهن آنلاین استفاده کنید؛ همچنین بعد از انتخاب محصول مورد نظر خود امکان ثبت سفارش وجود دارد و با تکمیل سفارش، همکاران آهن آنلاین محموله را به سرعت به آدرس مورد نظر شما ارسال خواهند کرد.

سوالات متداول

برای خرید ورق سیاه از آهن آنلاین چه مواردی را باید بدانم؟

مشتریان گرامی می­‌توانند با توجه به کاربرد، نیاز و قیمت­‌هایی که به صورت روزانه در سایت آهن آنلاین بروز رسانی می­‌شود، ورق مورد نظر خود را انتخاب کرده و با کارشناسان مربوطه تماس بگیرند.

در صورت هرگونه اشکال و ایراد در بار ارسال شده چه باید کرد؟

آهن آنلاین در تمامی فروش­‌ها تا لحظه تایید سلامت بار از سوی مشتری در کنار خریداران عزیز بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل در کنار شماست. در صورتی که باربری با آهن آنلاین بوده خریداران عزیز می­‌توانند از لحظه رؤیت بار تا ۲۴ ساعت هرگونه نقص و ایراد را به ما گزارش داده و ما درصدد رفع آن برخواهیم آمد.
 

 

 
برچسب ها
آهن آهن آلات اخبار بازار آهن بازار آهن تیرآهن صادرات آهن صادرات میلگرد فولاد قوطی و پروفیل قیمت آهن قیمت آهن آلات قیمت تیرآهن قیمت شمش فولادی قیمت قوطی آهن قیمت میلگرد قیمت میلگرد آجدار قیمت ناودانی قیمت نبشی قیمت ورق قیمت ورق سیاه قیمت ورق گالوانیزه میلگرد میلگرد آجدار میلگرد صادراتی

 

چه عواملی در تعیین قیمت میلگرد تأثیرگذار هست؟

مهم‌ترین عامل مؤثر بر قیمت یک محصول در بازار که در همه کسب‌وکارها دخیل است، میزان عرضه و تقاضا است. هرچه میزان تقاضا برای میلگرد بیشتر شود، قیمت روز میلگرد بالاتر خواهد رفت. در طرف مقابل، هرچه میزان تقاضا کمتر شود، قیمت میلگرد کاهش پیدا خواهد کرد. عامل تقاضا در تعیین قیمت همه اجناس بازار نقش دارد.

عامل دومی که در تعیین قیمت میلگرد روز نقش دارد، میزان تولید میلگرد یا عرضه آن است. هر چه میزان تولید میلگرد کم‌تر شود و تقاضا برای آن زیاد باشد، قطعاً قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت؛ اما در یک سال گذشته، یکی از مهم‌ترین عامل‌هایی که تأثیر بسیار مهمی روی قیمت میلگرد در بازار اینترنتی آهن و فولاد ایران داشته است، نوسانات بازار ارز و تورم حبابی بازار ایران بوده است.

قیمت میلگرد در بازار آهن و فولاد ایران

در مقدمه به عوامل تأثیرگذار بر قیمت میلگرد اشاره کردیم. این عوامل، امروزه در هر صنایعی، نقشی تعیین‌کننده‌ بر تعیین قیمت نهایی دارند؛ اما علاوه بر موارد بالا که به آن‌ها اشاره شد، قیمت میلگرد به مواد اولیه به‌کاررفته در آن، اندازه، وزن و نوع فولادی که از آن استفاده‌ شده است نیز بستگی دارد. نوسانات ارزی و تورم در این چند سال یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار روی قیمت میلگرد در بازار ایران بوده‌اند و خواهند بود.

کمبود مواداولیه تولید آهن نیز یکی از عوامل تأثیرگذار بر افزایش قیمت میلگرد است. اگر مواداولیه مورد نیاز برای تولید میلگرد، کمیاب شود و از طرفی تقاضا برای میلگرد نیز افزایش یابد، قطعاً قیمت روز میلگرد در بازار اینترنتی آهن و فولاد بالا خواهد رفت.

افزایش دلار در بازارهای ارزی ایران، می‌تواند برای هر صادرکننده‌ای خبری خوب باشد. خصوصاً که تولیدکننده می‌تواند هزینه‌هایش را به تومان و درآمدش را به دلار بگیرد. در نتیجه، این تفاوت قیمت ارز و ریال در ایران، یک امتیاز مثبت برای هر تولیدکننده‌ای خواهد بود؛ اما در یک سال گذشته، شرایط به این شکل نبوده است.

زمانی صادرات می‌تواند برای تولیدکننده ایرانی خبری خوب باشد که خبری از تحریم‌ها در میان نباشد. متاسفانه موازی با افزایش قیمت دلار، تحریم‌هایی نیز بر صادرات ایران اعمال شد که معادلات صادرات محصولات آهنی را تحت تأثیر قرار داد. وقتی تولیدکننده‌های آهن، قادر به صادرات محصولات‌شان نباشند و از طرفی بازار داخلی نیز با نوسانات ارزی و تورم و بالا رفتن قیمت مواد اولیه همراه باشد، درنهایت قیمت روز میلگرد صعودی خواهد بود.

صادرات میلگرد به عراق ، ترکیه ، گرجستان و اروپا

اگر به دنبال روشهای صادرات میلگرد به کشورهای همسایه اعم از ترکیه گرجستان و عراق ممنوعیت های صادراتی کارخانجات صادر کننده محصولات فولادی تعرفه صادرات شرایط و سایر اطلاعات در خصوص صادرات این محصول هستید با ما همراه باشید. .هدف واحد صادرات میلگرد در مرکز مصالح عرضه و فروش محصول تولیدی کارخانجات داخلی در بازارهای جهانی و معرفی این شرکت ها در سطح جهانی می باشد. در واقع تیم صادراتی این مجموعه توانایی صادرات میلگرد و سایر محصولات فولادی به کشورهای همسایه را دارد. لازم به ذکر است که صادرات این محصول دارای پیچیدگی های زیادی بوده و نیازمند تیم تخصصی و حرفه ای می باشد خصوصا اینکه عواملی همچون اقتصاد، سیاست و همچنین قیمت میلگرد بر روند صادراتی این محصول تاثیر بسزایی دارد .

کارشناسان مرکز مصالح همواره در تلاش هستند تا در شرایط بحرانی و با وجود تغییرات در شرایط سیاسی و اقتصادی به گونه ای عمل کنند تا کمترین خدشه به روند صادرات این محصول وارد گردد. در ادامه قدم به قدم شما را با شرایط صادرات این محصول آشنا خواهیم.

دریافت سفارش آهن

اولین قدم برای شرکت صادرات میلگرد ، دریافت سفارش مشتری و مشخصات فنی محصول می باشد. پس از توافق بر سر قیمت میلگرد درخواستی سفارش در سیستم ثبت گردیده و تیم صادراتی اقدام به استعلام قیمت میلگرد صادراتی ایران از کارخانه های تولیدی براساس مشخصات فنی میلگرد درخواستی مشتری می کند. پس از یافتن میلگرد با مشخصات درخواستی ، ارائه قیمت صورت می گیرد.

صدور پیش فاکتور

پس از دریافت سفارش، جهت آشنایی خریدار با نوع کالا و تولیدکننده آن، تیم صادراتی موظف به صدور پیش فاکتور و تحویل آن به مشتری می باشد. لازم به ذکر است این پیش فاکتورها به زبان انگلیسی می باشد.

بسته بندی و آماده سازی

در این مرحله پس از خریداری میلگرد سفارش شده، این محصول بسته بندی شده و به یکی از شیوه های دریایی، زمینی و هوایی ارسال می گردد.

مشخص کردن بهای گمرکی کالا

در ابتدا لازم است با اصطلاح CIF آشنا شوید. این اصطلاح مخفف اصطلاح Cost, Insurance and Freight می باشد. سیف به هزینه ، بیمه و کرایه حمل تا مقصد گفته می شود. این اصطلاح مخصوص حمل دریایی می‌باشد. کالا وقتی از روی نرده کشتی بارگیری می‌ شود مسئولیت فروشنده خاتمه میابد. هزینه حمل و بیمه با فروشنده ‌است، عقد قرارداد حمل و بیمه نیز با فروشنده‌ است.

دریافت مجوز صادرات کالا از ارگان های مربوطه

تیم صادرکننده موظف است تا تمامی مجوزهای لازم را از سازمان هایی از جمله صنعت، معدن، تجارت و دیگر سازمان هایی که در صادرات محصولات نقش دارند کسب کند.

اضهار کالای صادراتی به گمرک

پس از طی مراحل ذکر شده در بالا، تیم صادرکننده موظف است تا میلگرد را به گمرک حمل کرده و اظهار نامه صادراتی را از آن سازمان دریافت نماید.

بیمه کردن کالا و قرار داد با حامل

تیم صادرکننده موظف است پیش از رسیدن به مرحله کنونی با یکی از شرکت های حمل و نقل معتبر قرارداد ببندد. همچنین در این مرحله بیمه نمودن کالای صادراتی نیز لازم می باشد.

دریافت گواهی بازرسی

در این مرحله مشتری و فروشنده بایستی با یکی از شرکت های فعال در زمینه بازرسی کالا قرارداد بسته تا گواهی بازرسی دریافت نمایند.

اخذ گواهی مبداء و صدور فاکتور فروش

فاکتور فروش میلگرد صادراتی در این مرحله صادر گردیده و اتاق بازرگانی میلگرد مورد نظر را صادر می نماید.

صدور کالا

صدور محصول مرحله پایانی بوده که پس از آن بارگیری شروع می گردد.

بنابراین لازم است صادرکنندگان و خریداران محترم در هنگام معامله به تمامی موارد ذکر شده در بالا توجه نمایند.

 

خرید میلگرد از کارخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code